Audit e-shopu

Pomůžu vám identifikovat KPI i SWOT analýzu. Zjistím, kde vám utíkají peníze.

Zvýšení uživatelské přívětivosti

85%

Méně opuštěných košíků

90%

Lepší pozice ve vyhledavačích

75%

1. Sběr dat  

  • Posbírám všechny dostupné data a výstupy.  
  • Porovnám je s vaším KPI, cílem či vizí.  
  • Umím je také porovnat s vaší konkurencí.  
  • Sestavím SWOT analýzu.

2. Audit e-shopu  

  • Projdu celý e-shop křížem krážem.  
  • Jdu cestu zákazníka z několika pohledů: technicky, vzhledově, prakticky i obsahově.  
  • Také projdu sociální sítě. Zjistím, jak působíte jako značka.

3. Vyhodnocení  

  • Vyhodnotím výstupy a zjištění oboduji podle závažnosti.  
  • Vše převedu do přehledné tabulky.  
  • Zavoláme si, výstup a jednotlivé zjištění projdeme společně.

4. Nápravné opatření a optimalizace  

  • Zajistím nápravu zjištěných vad a vytvořím z nich příležitost ke zlepšení.  
  • E-shop takto připravím na novou sezonu či reklamní kampaně.  
  • Zaměřuji se na klíčové aspekty vašeho e-shopu.

5. Pomoc s identifikací KPI a SWOT analýzy  

  • Pomůžu vám správně identifikovat KPI i SWOT analýzu.  
  • Zjistíme, kde vám utíkají peníze.  Nebo ztrácíte čas zbytečně.

FAQs

Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.

Jaké služby nabízíte?

Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.

Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.

Kolik vaše služby stojí?

Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.

Jak dlouho trvá vytvoření a spuštění e-shopu?

Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.

Budu mít přehled co se kolem e-shopu děje?

Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.

Chci řešit celý proces nové firmy, umíte mi pomoct?

Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.