Audit e-shopu
Pomůžu vám identifikovat KPI i SWOT analýzu. Zjistím, kde vám utíkají peníze.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6784e4cd44bc03f26ce456e7/6784e4cd44bc03f26ce4577e_Social%20Media.avif)
Zvýšení uživatelské přívětivosti
Méně opuštěných košíků
Lepší pozice ve vyhledavačích
1. Sběr dat
- Posbírám všechny dostupné data a výstupy.
- Porovnám je s vaším KPI, cílem či vizí.
- Umím je také porovnat s vaší konkurencí.
- Sestavím SWOT analýzu.
2. Audit e-shopu
- Projdu celý e-shop křížem krážem.
- Jdu cestu zákazníka z několika pohledů: technicky, vzhledově, prakticky i obsahově.
- Také projdu sociální sítě. Zjistím, jak působíte jako značka.
3. Vyhodnocení
- Vyhodnotím výstupy a zjištění oboduji podle závažnosti.
- Vše převedu do přehledné tabulky.
- Zavoláme si, výstup a jednotlivé zjištění projdeme společně.
4. Nápravné opatření a optimalizace
- Zajistím nápravu zjištěných vad a vytvořím z nich příležitost ke zlepšení.
- E-shop takto připravím na novou sezonu či reklamní kampaně.
- Zaměřuji se na klíčové aspekty vašeho e-shopu.
5. Pomoc s identifikací KPI a SWOT analýzy
- Pomůžu vám správně identifikovat KPI i SWOT analýzu.
- Zjistíme, kde vám utíkají peníze. Nebo ztrácíte čas zbytečně.
FAQs
Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.
Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.
Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.
Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.
Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.
Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.
Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.