Brand identita
Zajistím pro vás Brand manuál, logo nebo celou grafiku. Nastavím Ton of voice.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6784e4cd44bc03f26ce456e7/6784e4cd44bc03f26ce456eb_Brand%20Strategy.avif)
Zvýšení uživatelské přívětivosti
Méně opuštěných košíků
Lepší pozice ve vyhledavačích
1. Analýza a výzkum
- Zjistíme kdo je vaše reálná konkurence a jak se projevuje.
- Definuji její slabá místa- díky tomu získáte příležitost se odlišit.
- Zjistíme, vaše silné stránky a prodejní argumenty.
2. Definice značky
- Definujeme si společně, jak bude značka působit.
- Vybereme, jaké bude používat barvy písma jednotnou komunikaci.
3. Tvorba vizuálních prvků
- Na základě předchozích kroků začínám vytvářet vizuální prvky, jako jsou logo, barevná paleta a typografie. Tyto prvky by měly být konzistentní a odrážet osobnost značky.
4. Testování a zpětná vazba
- Po vytvoření prvních návrhů se snažím získat zpětnou vazbu od cílové skupiny. To mi pomáhá zjistit, jak jsou vizuální prvky vnímány a zda splňují očekávání.
5. Implementace a udržování
- Jakmile mám schválenou vizuální identitu, přecházím k její implementaci napříč různými kanály a materiály. Dále se starám o to, aby byla identita udržována konzistentní v průběhu času, což posiluje značku v očích zákazníků.
FAQs
Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.
Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.
Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.
Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.
Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.
Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.
Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.