Brand identita

Zajistím pro vás Brand manuál, logo nebo celou grafiku. Nastavím Ton of voice.

Zvýšení uživatelské přívětivosti

85%

Méně opuštěných košíků

90%

Lepší pozice ve vyhledavačích

75%

1. Analýza a výzkum

  • Zjistíme kdo je vaše reálná konkurence a jak se projevuje.
  • Definuji její slabá místa- díky tomu získáte příležitost se odlišit.
  • Zjistíme, vaše silné stránky a prodejní argumenty.

2. Definice značky

  • Definujeme si společně, jak bude značka působit.
  • Vybereme, jaké bude používat barvy písma jednotnou komunikaci.

3. Tvorba vizuálních prvků

  • Na základě předchozích kroků začínám vytvářet vizuální prvky, jako jsou logo, barevná paleta a typografie. Tyto prvky by měly být konzistentní a odrážet osobnost značky.

4. Testování a zpětná vazba

  • Po vytvoření prvních návrhů se snažím získat zpětnou vazbu od cílové skupiny. To mi pomáhá zjistit, jak jsou vizuální prvky vnímány a zda splňují očekávání.

5. Implementace a udržování

  • Jakmile mám schválenou vizuální identitu, přecházím k její implementaci napříč různými kanály a materiály. Dále se starám o to, aby byla identita udržována konzistentní v průběhu času, což posiluje značku v očích zákazníků.

FAQs

Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.

Jaké služby nabízíte?

Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.

Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.

Kolik vaše služby stojí?

Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.

Jak dlouho trvá vytvoření a spuštění e-shopu?

Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.

Budu mít přehled co se kolem e-shopu děje?

Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.

Chci řešit celý proces nové firmy, umíte mi pomoct?

Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.