Migrace e-shopu
Jasně definuji odkud a kam aktuálně data proudí. Jaké jsou cíle a plány s e-shopem do budoucna. Výsledkem je zlepšení a optimalizace po všech stránkách bez ztráty dat.
![](https://cdn.prod.website-files.com/6784e4cd44bc03f26ce456e7/6784e4cd44bc03f26ce45711_Digital%20MArketing.avif)
Zvýšení uživatelské přívětivosti
Méně opuštěných košíků
Lepší pozice ve vyhledavačích
1. Analýza současné situace
- Založím testovací e-shop na vaše údaje.
- Vyplním administrativní části.
- Definujeme hlavní prodejní stránky.
- Zajistím legislativní požadavky.
2. Příprava obsahu a data pro design
- Projdu si stávající data a zjistím co se dá využít znovu.
- Texty na základě KAS (klíčová analýza slov).
- Export produktů, kategorií, zákazníků, článků a dalšího obsahu ze stávajícího řešení.
- Upravím stávající data do nového formátu.
3. Design a implementace
- Importuji připravené nové soubory.
- Nastává fáze kontroly a připomínek.
- Stylujeme design e-shopu dle UX/UI preferencí.
- Zajistím přeindexaci klíčových URL adres na přesun.
- Spolupracujeme i s kodérem, když si to budete přát.
4. Testování a spuštění na nové doméně
- Vyladím mobilní verze a responzi.
- Testujeme funkčnost e-shopu.
- Upravím chybky či zapracuji připomínky.
- Proškolím vás nebo obsluhu vašeho e-shopu.
- Spuštíme nový e- shop na ostré doméně.
- Zabezpečení e-shopu SSL certifikátem.
- Napojím emaily a třetí stran Google atd.
FAQs
Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.
Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.
Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.
Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.
Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.
Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.
Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.