Projektové řízení
Čas je naše nejdražší komodita, pracuji s ním efektivně a produktivně. Naučím o i vás.
Zvýšení uživatelské přívětivosti
Méně opuštěných košíků
Lepší pozice ve vyhledavačích
1. Administrace projektu
- Zajistím potřebné zdroje a rozpočet,
- Řídím tým a nastavení projektových nástrojů.
- Jasně definované cíle a milníky hlídám.
2. Analýza konkurence a klíčových slov
- V projektu umím provádět analýzu klíčových slov nebo analýzu konkurence.
- Připravím obsahový a marketingový plán. Dohlédnu, že se ním řídí celý tým.
3. Vizualizace a mood board
- Zajistím vizuál vaší značky.
- Spolupracuji s grafiky a designéry online i offline.
- Zajistím návrhy, mood boardy a další grafiku.
- Zajistím Brand manuál či Ton of voice.
4. Komunikace s klientem a subdodavateli
- Pravidelně komunikuji s dodavateli v projektu.
- Dohlížím, že všichni ví co mají dělat.
- Reportuji, plánuji schůzky a zpracuji jednotlivé výstupy.
5. Držení termínů
- Sleduji timeline a zajistím, aby se splnilo vše včas.
- Identifikuji potenciálních rizika a překážky a zajistím jejich aktivní řešení včas.
6. Kontrola hotových úseků a výstupů
- Průběžně kontroluji a testuji jednotlivé částí e-shopu.
- Dívám se na vše více pohledy (majitel, zákazník, uživatel, media, společnost obecně)
7. Poradenství a proškolení klienta
- Poskytuji školení na různá témata od tvorby e-shopu/webu
- Školím v oblasti e-commerce a začátky podnikání
- Předávám získané dovednosti nováčkům a učím je jak pracovat časem.
- Poradím nezávisle kde e-shop postavit, či jaká varianta je pro vás nejvýhodnější.
- Projdu vaši marketingovou nebo obsahovou strategii a dám vám zpětnou vazbu.
- Připravím vás na schůzku či HR pohovor.
FAQs
Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.
Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.
Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.
Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.
Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.
Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.
Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.