SEO & optimalizace
Pomůžu vám optimalizovat obsah a vyhledávání.
Zvýšení uživatelské přívětivosti
Méně opuštěných košíků
Lepší pozice ve vyhledavačích
Analýza konkurence a klíčových slov
- Provádím detailní analýzu vašich konkurentů a klíčových slov.
- Identifikuji příležitosti pro zlepšení.
- Vytvářím efektivní strategie.
2. Budování zpětných odkazů a obsahová strategie
- Zajistím kvalitní zpětné odkazy.
- Tvořím cílený obsah, jako jsou blogy a články.
- Vytvořím obsahovou a marketingovou strategii, která vám bude sedět.
3. Optimalizace vyhledávačů a interní prolinkování
- Optimalizuji váš web pro vyhledávače.
- Přidám interní prolinkování a strukturovanou indexaci.
- Zlepšíme navigaci a orientaci na e-shopu.
4. Technické SEO a Web Core Vitals
- Monitoruji a zlepšuji technické nastavení.
- Responze, načítání stránek a další pojmy pro mě nejsou cizí.
5. Analytika a využití pokročilých nástrojů
- Používám Google Analytics a další pokročilé placené nástroje.
- Sleduji výkon a optimalizujeme web i reklamu.
- Pomáhám efektivně snižovat náklady na placenou reklamu.
- Maximalizujeme společně návratnost investic.
FAQs
Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.
Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.
Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.
Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.
Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.
Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.
Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.