SEO & optimalizace

Pomůžu vám optimalizovat obsah a vyhledávání.

Zvýšení uživatelské přívětivosti

85%

Méně opuštěných košíků

90%

Lepší pozice ve vyhledavačích

75%

Analýza konkurence a klíčových slov  

  • Provádím detailní analýzu vašich konkurentů a klíčových slov.  
  • Identifikuji příležitosti pro zlepšení.
  • Vytvářím  efektivní strategie.  

2. Budování zpětných odkazů a obsahová strategie  

  • Zajistím kvalitní zpětné odkazy. 
  • Tvořím cílený obsah, jako jsou blogy a články.  
  • Vytvořím obsahovou a marketingovou strategii, která vám bude sedět.

3. Optimalizace vyhledávačů a interní prolinkování  

  • Optimalizuji váš web pro vyhledávače. 
  • Přidám interní prolinkování a strukturovanou indexaci.  
  • Zlepšíme navigaci a orientaci na e-shopu.

4. Technické SEO a Web Core Vitals  

  • Monitoruji a zlepšuji technické nastavení.  
  • Responze, načítání stránek a další pojmy pro mě nejsou cizí.

5. Analytika a využití pokročilých nástrojů  

  • Používám Google Analytics a další pokročilé placené nástroje.  
  • Sleduji výkon a optimalizujeme web i reklamu.  
  • Pomáhám efektivně snižovat náklady na placenou reklamu.  
  • Maximalizujeme společně návratnost investic.

FAQs

Zajímá vás něco konkrétního? Zavolejte mi, poradím vám.

Jaké služby nabízíte?

Tvořím a migruji e-shopy a weby primárně na low code nebo no-code platformách. Vybereme platformu, kterou vám na míru upravím. Odpadá tak náklad na složitý a zdlouhavý vývoj.

Díky této metodě jste schopni si e-shop editovat sami a nemusíte čekat na zapracování jednotlivých požadavků. Mimo to také provádím audity e-shopu a jejich plnou optimalizaci a správu.

Kolik vaše služby stojí?

Ke každému klientovi přistupuji individuálně. Nezávazně si zavoláme a připravím plán řešení včetně cenové nabídky. Pro představu e-shop pro začínající podnikatele a malé tvůrce vyjde zhruba na 18.000 Kč.

Jak dlouho trvá vytvoření a spuštění e-shopu?

Obvykle okolo 6-14 týdnů. Tento čas se mi osvědčil jako ideální pro zákazníka i pro pro mě. Máme dostatek času pro přípravu dat, komunikaci s dodavateli, tvorbu materiálu a doladění vizuálu, optimalizaci a testování spuštění. Konkrétní termín vždy upřesním.

Budu mít přehled co se kolem e-shopu děje?

Ano, e-shop zakládám na vaše údaje. Dostáváte průběžné informace. Využívám CRM, vidíte veškeré podklady. S e-shopem vás zaučím. Jsem vám k ruce i po spuštění.

Chci řešit celý proces nové firmy, umíte mi pomoct?

Ano, řeším vše kolem vzniku firemní identity a webu. Já a můj tým jsme vám plně k dispozici.