Audit e-shopu

Pomůžu vám identifikovat KPI i SWOT analýzu. Zjistím, kde vám utíkají peníze.

Jak audit e-shopu nebo webu probíhá?

1. Sběr dat  

  • Posbírám všechna dostupná data a výstupy.  

  • Porovnám je s vašimi KPI, cílem či vizí.  

  • Umím je také porovnat s vaší konkurencí.  

  • Sestavím SWOT analýzu.

2. Audit e-shopu  

  • Projdu celý e-shop křížem krážem.  

  • Jdu cestou zákazníka z několika pohledů: technicky, vzhledově, prakticky i obsahově.  

  • Také projdu sociální sítě. Zjistím, jak působíte jako značka.

3. Vyhodnocení  

  • Vyhodnotím výstupy a zjištění ohodnotím podle závažnosti.  

  • Vše převedu do přehledné tabulky.  

  • Zavoláme si, výstupy a jednotlivá zjištění projdeme společně.

4. Nápravná opatření a optimalizace  

  • Zajistím nápravu zjištěných vad a vytvořím z nich příležitosti ke zlepšení.  

  • E-shop takto připravím na novou sezonu či reklamní kampaně.  

  • Zaměřuji se na klíčové aspekty vašeho e-shopu.

5. Pomoc s identifikací KPI a SWOT analýzy  

  • Pomůžu vám správně identifikovat KPI i SWOT analýzu.  

  • Zjistíme, kde vám utíkají peníze.  Nebo kde ztrácíte čas zbytečně.

Nejvíc vás zajímá

Jaké data k auditu potřebujete?

Ideálně je potřeba získat přístup do administrace a k účtu Google Analytics. K dispozici máme několik placených nástrojů, které nám pomohou odhalit všechna slabá místa, a to nejen z technického hlediska.

Co se z auditu dozvím?

Kde jsou slabá místa, zda vše funguje jak má, a zda vaše současná agentura odvádí svou práci dobře. Poskytujeme nezávislý názor na to, jak se jako značka prezentujete v celém online prostoru.

Kolik audit e-shopu nebo webu stojí?

Jedná se o jednorázovou službu v hodnotě 5500 Kč. Získáte komplexní zpětnou vazbu na váš e-shop/web ze všech úhlů, a to jak z pohledu designu, uživatelské přívětivosti a technických aspektů. Dále se podíváme i na to, jak se vaše značka prezentuje na sociálních sítích.

Umíte nalezené chyby rovnou i opravit?

Ano, umíme a rádi vám s opravou pomůžeme. Také vám můžeme e-shop nebo web spravovat dlouhodobě.

Zaměřím se na prodej

Díky no-code, nebo low-code platformě se zaměřuji na detail samotného produktu a plním vaše cíle.