Jak na první objednávky bez placené reklamy (organický růst e‑shopu)

Dobrou zprávou je, že to jde – pomocí tzv. organického (neplaceného) dosahu.

Základem je kvalitní obsah – ideálně produktové popisy, blogové články, návody nebo videa, které odpovídají na konkrétní otázky zákazníků. Pomocí správné SEO optimalizace (Search Engine Optimization – optimalizace pro vyhledávače) můžete dosáhnout toho, že váš web se začne objevovat ve výsledcích vyhledávání na klíčová slova, která vaši zákazníci zadávají.

Dalším kanálem, který dobře funguje bez rozpočtu, jsou sociální sítě – zejména Instagram, Facebook nebo TikTok. Sdílení zákulisí, produktových tipů, referencí zákazníků nebo soutěží může přivést první návštěvníky a vytvořit kolem značky komunitu. Dobře nastavený e-mailing, např. sběr kontaktů výměnou za slevu, je také efektivní způsob, jak udržovat kontakt a přivést lidi zpět.

Pokud nevíte, kde začít, mohu vám pomoci vytvořit strategii pro získání prvních objednávek bez reklamy. Poradím vám, jak využít potenciál organického dosahu naplno – a zároveň efektivně nastavit měření výsledků.

Odebírat novinky

Každý měsíc vychází jeden článek na téma novinky v e-commerce

Souhlasím se zpracováním Osobních údajů.
Thank you! Your subscription is confirmed!
Oops! There was an error with your submission.